» » فعالیت‌های جهاددانشگاهی در رفع مشکل اشتغال موثر است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی آمار بالای بیکاری را یکی از شاخص‌ترین مشکلات استان چهارمحال و بختیاری خواند و گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در رفع مشکل اشتغال استان موثر است.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، محمد خالدی ۱۰ آذرماه در بازدید از جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: این فعالیت‌ها در افزایش حرکت استان به سمت توسعه موثر است.
وی بهره‌گیری از ظرفیت‎‌های داخلی استان در راستای مطالعات پژوهشی را ضروری دانست و افزود: جهاد دانشگاهی می‌تواند از این سرمایه‌های استانی استفاده کند.
نماینده مردم لردگان در مجلس یکی از شاخص‌ترین مشکلات استان را آمار بالای بیکاری خواند و ادامه داد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در رفع مشکل اشتغال استان موثر است.
خالدی با تاکید بر اینکه متاسفانه کشور نتوانسته از ظرفیت‌های داخلی برای رفع مشکلات بهره ببرد، خاطرنشان کرد:یکی از بارزترین مشکلات کندبودن سیستم اداری و بروکراسی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه باید همواره امیدواری را به جامعه و مردم تزریق کرد، تاکید کرد:گردشگری یکی از ظرفیت‌های استان است که اگر تحولی در آن رخ دهد مشکل بیکاری در استان رفع می‌شود.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان نیز با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، تاکید کرد: وجود پنج مرکز و هفت‌هزار عنوان دوره آموزشی در استان و کشور از ظرفیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی است.
سیروس رضایی انجام مطالعات پژوهشی و فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی، مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان را از شاخص‎‌ترین فعالیت های حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی این مجموعه برشمرد.

97/09/11