» » صفحه 8
مؤسسات قرآنی منتظر بودجه دولتی نباشند
دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه پروفسور مریم میرزاخانی)
چگونگی به‌کارگیری تکنیک «اسکمپر» در کسب‌و‌کارهای قرآنی
از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی؛ پنجمین «کافه‌محفل» برپا می‌شود
هدف رویدادهای قرآنی ـ مذهبی جریان‌سازی است/ لزوم گسترش کارآفرینی در بازار جهان اسلام
معرفی کسب‌وکارهای نوپای اسلامی در نمایشگاه «جایزه فیروزه»
میلاد میثمی بیان کرد: لزوم تلاش برای تبدیل مؤسسات قرآنی سنتی به مراکزی با فعالیت‌های نوین
معاون مرکز قرآن و عترت دانشگاه علمی‌ - کاربردی عنوان کرد: تلاش برای تجاری‌سازی ایده‌های قرآنی دانشجویان
در سمینار «درآمدزایی کارآفرینان و مؤسسات قرآنی» مطرح شد: مؤسسات قرآنی باید منابع مالی خود را تأمین کنند/ غفلت از اهمیت بازاریابی در ایران
چهارمین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی برگزار می شود
کارشناس استارت‌آپ: حوزه‌های علمیه به غنای محتوایی کسب‌وکارهای قرآنی کمک کنند/ استارت‎آپ دینی موفقی در ایران نداریم
رويداد یک روزه استارت‌آپی اسلامی – قرآنی «طلوع برکت» در اراک برگزار می‌شود