» » صفحه 8
چگونه در کسب‌وکار نوپای خود پیشرفت کنیم؟
نقش فرهنگ استارتاپی در پیشرفت کسب و کارهای نوپا
برندینگ شخصی با شهرت فرق دارد.
علیرضا بیرانوند با مهار کردن ضربه پنالتی رونالدو در مسابقه بین ایران- پرتغال؛ شهرت فزاینده‌ای یافت. شادروان مریم میرزاخانی، استاد دانشگاه استنفورد هم همین ویژگی را داشت.
اهمیت لیست نبایدها در کارآفرینی
اغلب کارآفرینان تنها روی هدف نهایی و کارهایی که باید انجام دهند تمرکز می کنند درصورتی که تهیه ی لیست نبایدها نیز به همان اندازه مهم است...
10 دلیل برای شرکت در رویدادکارآفرینی "استارتاپ ویکند"
با شرکت در رویدادهای استارتاپ ویکند چه دستاوردهایی کسب خواهیم کرد؟
اندازه بازار چیست؟
اندازه بازار (Market size) یک فاکتور بسیار مهم در طرح کسب‌وکار شماست. این فاکتور برای سرمایه‌گذاران نیز بسیار مهم می باشد.
بانوی زعفران ایران
زن موفق قصه‌ کارآفرینی ما، طلای سرخ می‌کارد. در روستای «سنو» از توابع شهرستان گناباد خراسان رضوی
فوت‌های کوزه گری وارن بافت برای موفق شدن در سرمایه‌گذاری
وارِن بافِت، مرد 85 ساله آمریکایی و یکی از ثروتمندان دنیاست که همیشه در لیست پولدارترین افراد جهان دیده می شود. او القاب "پیشگوی اوماها"، "جادوگر اوماها" و "دانای اوماها" دارد و هوش بالای او در سرمایه‌گذاری سبب موفقیتش شده است.
کاغذ یا زغال؟!
بین مردم ایران باور نادرستی درباره‌ی مصرف کاغذ وجود دارد.
 باور دارند مصرف کاغذ باعث از بین رفتن جنگل‌ها و آسیب زدن به محیط‌ زیست می‌شود.
علت موفقیت رهبران بزرگ
کسانی که اکنون به عنوان موفق‌ ترین چهره‌های تکنولوژی می شناسیم، زمانی چهره‌های شناخته نشده و معمولی اما با رؤیاهای بزرگ بوده‌اند. یکی از بزرگ‌ترین سؤال‌ها این است اگر این شانس به رهبران بزرگ داده می شد تا به روزگار قبل برگردند، چه کاری انجام می دادند و چه نصیحتی به خودشان در سنین جوانی داشتند؟
18 نمونه استفاده از تفکر انتقادی در تجارت
تفکر انتقادی برای تصمیم گیری در محل کار ضروری است.
اگر شما دارای کسب و کار هستید این گزارش را مطالعه کنید:
رهبری تحول آفرین چیست؟
(قسمت دوم)